نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

سطح مطلوب کیفیت شمشیربازی کشور در اسلحه فلوره 

  • کد خبر: ۱۸۷۷۹۴
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
سطح مطلوب کیفیت شمشیربازی کشور در اسلحه فلوره 
ملی‌پوش خراسانی شمشیربازی کشورمان گفت: مسابقات ارمنستان اولین اعزام بین‌المللی ما بود که می‌توان گفت نسبت به رقبا در سطح خوبی قرار داریم و امید است در آينده نتیجه بهتری کسب کنیم.

محمد امین قائمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر حرفه‌ای خود در شمشیربازی، اظهار کرد: شمشیربازی را از ۱۱سالگی شروع کردم و پیش از آن در رشته شنا فعالیت می‌کردم، اما شمشیربازی را به صورت جدی و برای قهرمانی ادامه دادم و خوشبختانه توانستم طی این سال‌ها در رده‌های مختلف سنی در مسابقات مختلف روی سکو‌های قهرمانی بایستم.  

وی افزود: در مسابقات جوانان کشوری در بخش انفرادی و در رده سنی بزرگسالان در بخش تیمی مقام سوم را کسب کردیم. قریب به چهارسال است که به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شوم و خوشبختانه مدیریت جدید فدراسیون شمشیربازی به اسلحه فلوره بها می‌دهد، ضمن اینکه برگزاری مسابقات و اردو‌های متعدد به نفع شمشیربازان است که امروز این مهم محقق شده است.

ملی‌پوش جوان خراسانی شمشیربازی کشورمان ادامه داد: خوشبختانه توانستیم در مسابقات جمهوری ارمنستان که در سطح نسبتا بالایی هم برگزار شد نتیجه مطلوبی را کسب کنیم، این در حالی است که اسلحه فلوره در سال‌های گذشته مقامی کسب نکرده بود.  

قائمی در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی نوجوانان و جوانان را شمشیربازان جدید تشکیل می‌دهند و مسابقات ارمنستان اولین اعزام بین‌المللی ما بود که می‌توان گفت نسبت به رقبا در سطح خوبی قرار داریم و امید است در آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.  

محمدامین قائمی در اسلحه فلوره در تیم ملی مبارزه می‌کند و سیدصادق طباطبایی هدایت تیم ملی فلوره کشور را به عهده دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->